Dag 240 Paaseiland - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Robbert en Sacha - WaarBenJij.nu Dag 240 Paaseiland - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Robbert en Sacha - WaarBenJij.nu

Dag 240 Paaseiland

Door: robbertensacha

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Sacha

09 November 2010 | Chili, Santiago de Chile

Vanochtend verhuizen we eerst naar ons nieuwe onderkomen, uiteraard niet voordat we voor de zoveelste keer onze tassen hebben ingepakt. Worden we het al zat…JA, het lijkt wel of de tassen steeds kleiner worden. Ons nieuwe onderkomen ligt net buiten het dorpje, het lijkt erop dat het vrij rustig is, al heeft de buurman wel de muziek aan staan en kan de hele buurt meegenieten. De kamer is nog niet schoon dus dumpen we onze tassen in een ander verblijf. Vandaag hebben we de auto nog tot 3 uur tot onze beschikking. We besluiten het noordelijke rondje nog een keer te rijden en de hoogtepunten en sites die we hebben overgeslagen nog een keer te bezoeken. Vooral de site die we de 1e keer hebben overgeslagen is tot onze verbazing erg mooi. De gedeeltelijk ingesorte lavatunnel is begroeid met exotische planten als bananen bomen en planten van zoete aardappels. Tegen een uur 3 zijn we terug en rijden we naar de auto/fietsen boer waar we onze vierwieler omruilen tegen 2 tweewielers. Terug bij ons nieuwe onderkomen blijkt dat de tassen keurig zijn verplaatst en ook de koelkast hebben ze ingeruimt met onze spulletjes. De rest van de middag hangen we wat bij ons nieuwe verblijf om ’s avonds naar het dorp te fietsen waar we nog maar een keer het menu van de dag naar binnen werken.
Eenmaal terug in ons nieuwe verblijf kijken we nog wat tv op de computer en gaan lekker op tijd slapen.

foto's